Summer vibes 2015



Võib vist öelda, et suvi on siiani täitsa hea olnud, kuna blogisse pole üle kahe kuu jõudnud. Kui aus olla, siis olen koguaeg kuskil ringi rännanud ja kui mõne üksiku päeva kodus olen ööbinud, siis pole seda viitsimist ega tahtmist olnud arvuti taga istuda.
Suvi algas Tallinnas Armin van Buureni kontserdiga ja muude seiklustega mai lõpus, esimene juuni sain load tehtud, peale seda on hästi palju trippimas käidud igalpool, telkimas isegi ühe korra, rannas grillimas, ujumas, võrkpalli mängimas, jaanid olid vahepeal hästi vahvad, Pärsamal, Töllustes, linnas, olen 2 korda veel Tallinnas käinud, jahimeeste kokkutulekul, sünnipäevadel, lihtsalt sõbrannadega jutustanud, filmiõhtuid teinud, pildistamas, päikeseloojanguid nautimas, kvaliteet aeg kallimaga, perega, ooperipäevadel olin tööl, jne jne
Nii palju häid ja armsaid mälestusi on see suvi juba olnud ja loodan, et neid tuleb veel juurde.





























Võtsin oma senise suve ainult heade ja positiivsete tegude ja mälestustega kokku, sest nii ma tahan seda mäletada. Üleüldiselt ma tahan seda poolaastat mäletada veel nii, kui kõik oli hea, kui oli veel üks kallis inimene minu elus. Imelik, kui kiiresti midagi muutuda võib ja ma olen inimene, kellele ei meeldi muutused ning harjun nendega väga aeglasti, aga nüüd hakkan vaikselt leppima olukorraga. Meie südames sa elad väikses päikesepoolses toas..



Kuidagi viimase nädalaga on jõudnud kohale täiskavanu elu, maailmapilt on muutunud, eluvaade on hoopis teistsugune, plaanid on uued, suur puhastus minu sees on toonud värsked ideed ja ettevõtmised edaspidiseks. Tunnen ennast palju paremini ja positiivsemalt, tahan head teha, tahan elada elu nii, et oleks mida mäletada. Tahan nautida!




Paari päeva pärast olen olnud juba poolteist aastat koos oma südame teise poolega! 







Pildid tegi imeline Diana, kellega me oleme käinud mitmel shoodil vahepeal.
















Minu tegemisi piltide näol näeb rohkem  Instagramis ja Flickr'is!
Olge tublid ja teguderohket augustit!



Marii Magus