50 shades of grey



Pime ja tusane november on möödas. Now it's the most wonderful time of the year! Nõustun 100%, sest detsembri kuu on tõesti mu lemmik kuu aastas. Jõululaulude-ja glögihooaeg hakkas juba poole novembri pealt pihta, päev enne esimest adventi pidin ka oma pisikese kuuse koos tulukestega särama lööma ja nüüdseks juba kogu korter jõulumeeleolus. 
Panin endale kirja mis ma detsembris kindlasti teha tahan, nt. hästi palju erinevaid jõulufilme vaadata, kirjutasin need endale üles ja ma olen jõudnud pooled juba nendest novembris ära vaadata :D veel oli kirjas I advendi ajal kirikus käia ja kuusetulede süütamist vaadata. See aasta on väga ilus kuusk ka minu arvates. 24. detsember tahan kindlasti uuesti kiriku minna, olen selle endale traditsiooniks muutnud väikestviisi. Samuti kuuse metsast toomise teen uueks traditsiooniks, sest eelmine aasta oli nii mõnus mööda metsa seda õiget puud otsida, värske õhk ja kuuselõhn!
Ees ootavad veel piparkoogid tegemist ja kingitused ostmist, jõuludest aga praeguseks kõik. 






Novemberi võtan kokku must-valgete piltidega, kuigi mõned pildid on isegi septembrist ja oktoobrist, mis pole siia lihtsalt sattunud veel. 
6. november käisin oma lemmiku Brennan Hearti kontserdil, mis oli üle ootuste lahe! Alati läheks uuesti, aga nüüd juba suuremad hardstyle üritused unistustes.
Palju on random pilte igapäeva elust, need postitan enamasti FLICKR'i.
Koolis läheb ka praegu üpris hästi, enne jõule üritaks veel tegemata asjad ära teha, siis on endal ka hea tunne ja saab rahulikult vaheaega nautida. 












Hoidke ja armastage üksteist, nautige jõuluaega ning loodame, et lumi ka meid ükspäev ikka üllataks!
Olge tublid!




Marii Magus