2017!

Mida ma tahan teha/saavutada/osta 2017 aastal?

  1. Uus kaamera!!!📷 Raha on põhimõtteliselt koos, aga väga palju aitaks kaasa kui keegi mu vana ⇉kaamera ära ostaks(võite jagada ka linki facebookis). Nikoni asemal plaanin nüüd osta Canoni ja loodedavasti juhtub see lähima 2 kuu jooksul. Uus telefon!📱Mu vana sony on küll täitsa töökorras oma 2 ja poole aasta kohta, aga mul pole enam playpoodi (ma ilmselt nii nuub, et ei oska seda uuesti alla laadida lol) ehk uusi äppe ei saa tõmmata ja vanu värskendada ka mitte. Õnneks emps lubas sünnipäevaks uue kinkida :)
  2.  Reisida!✈ Külastada riike, kus pole varem käinud, tutuvuda nende kultuuride ning söökidega ja avastada maailma väljaspool Eestit. Avardada silmaringi. 
    Kreeta 2015

    Kreeta 2015

    Peterburg 2016
  3. Samas ka Saaremaal ja Eestis autoga ringi sõita ning kodumaa ilu ja loodust nautida!
  4. Aasta läbi toituda enamasti ikka tervislikult ja trenni teha regulaarselt. Otsustasin, et lõpuks tahaks end oma kehas ka ilusana tunda ja tervise jaoks midagi head teha! 🏃
  5. Tähistada oma 20'dat sünnipäeva! 🎉 Ma saan ju ainult kord elus kakskümmend, niiet miks mitte.
  6.  Arendada pildistamist/töötlemist, kaamera kasutamist, vb isegi filmimist. 🎥
  7.  Kooli tegemata asjadega järjepeale saada ja mitte alla anda! 📖 🎓 Pluss libedasõidul ära käia, et pärisload kätte saada!
  8. Suvel tööle minna, raha teenida. 💰
  9. Külastada erinevaid üritusi, kontserte/festivale. ♫♪♫
  10. Proovida uusi asju, rohkem areneda, õppida, abistada, armastada! 💖

You can handle 2017!


Marii Magus