sügistuuled

Heihei! Ülepika aja lülitan end kirjutamislainele. Pean ka mainima kui mõnus mul olla on, korras toas, puhaste linade vahel voodis, tee tass kõrval. Ise käisin üle poole aasta jooksmas ja muidugi ka sooja dušši all ning nüüd mõnulengi siin pidžaamas, jõulutulukesed põlemas ja omi mõtteid kirjutades. 😇








Vahest satub kaamera ka kätte, niiet saan teile oktoobrikuu sügispilte näidata. Kohutsuslik sügisene käik koigi rabas ning siit-sealt muid pilte 🍁









Ma ei teagi kust see motivatsioon mul täna tuli, aga tore et tuli ja loodan, et ka jääb mõneks ajaks, sest siis saaksin vähemalt enamus asjad tehtud. Näiteks peale seda postitust ootavad veel ees septembris tehtud beebikõhu pildid töötlemist ja teile näitamist, minu nägijaks saamise lugu ja vahepeal oli lihtsalt üks fotoshoot, mille pildid on vaja sorteerida ja töödelda. Pluss tahaksin taaskord ka blogi välimust muuta, niiet pean sellega ka tegelema hakkama.






See kirjutamine ei taha tegelikult üldse hästi välja tulla, niiet aeg otsad kokku tõmmata.
Nii palju ikkagi ütlen, et ootan teid oma kaamera ette, lepime aja kokku ja teeme midagi vahvat! Ei küsi ka üldse palju raha, oleneb sellest, mitmekesi tulla soovite ja palju pilte tuleb 😊 📷


Mina loen nüüd veel paar peatükki raamatust ning vajun unne. 😊
Pidage see pime november ilusti vastu ja jõulukuu on juba varsti käes!
Olge tublid!



Marii Magus

No comments: