2020 vs 2021

 Heiheihei! 

Olen pikalt mõelnud, kas hakata uuesti blogima või mitte, aga nagu näha, siis siin ma olen! Eks see paistab, kui tihti ma siia satun, aga vahel nagu tahaks jagada sündmusi ja pilte jne.. kasvõi iseenda jaoks tulevikuks.

Teekski väikese kokkuvõtte aastast 2020, maiteagi kas julgen valjusti välja öelda, et mul oli üpriski hea ja tore aasta, võrreldes sellega, mis maailmas toimus..


✨2020✨

Kõige tähtsam ilmselt ehk ei haigestunud covid19'sse!!(kuigi puutusin väga lähedalt kokku sellega)

Tegin oma esimese tatoveeringu! 🌷

Tegin oma magamistoas remonti.

Ostsime koos Madisega vana talumaja ehk kodu, mida hakkame tuleviku jaoks korda tegema ja ehitama!

Sain 23!

Mul oli imeline sünnipäev ja veel imelisem sünnipäeva üllatuspidu parimate sõbrantside poolt!

Sain küll töölt koondamise, aga see eest oli terve suvi ja sügis vaba!! Ja suvi oli ka super soe! Ning novembrist sain taas tööinimeseks.

Trippisime sõpradega mööda Eestit kaks ööd ja kolm päeva!



Ja endalegi üllatuseks avastasime Saaremaalt veel nii palju nägemata kohti!




Veetsime perega idüllilised jaanid Käbruotsa talus. Ja üleüldse väga palju aega sai perega koos oldud.




Jõulud olid väga mönusad ja rahulikud pere seltsis ning enne aasta vahetust käisime veel Pärnu Terviseparadiisis spa ja hotellimönusid nautimas.





See aasta sai üldse kuidagi väga palju sõbrantside ja sõpradega aega veedetud, mis on ääretult tore!♡


 





Endiselt olin doonor ja tänu sellele sain ka teada, et mul rauavaegus, mis põhjustab väsimust ja muid muresid ja tänu rauatabletidele on olukord tunduvalt paranenud.

2020 aastal kahjuks väljamaa reisile ei saanud koroona pärast, aga ehk see aasta saab..


✨2021✨

Kreeka reis sügisel!

Doonor olema.

Hästi palju värskes õhus jalutama, jooksma, rullitama, rattaga sõitma!

Ühe suurima stressiallikaga ühelepoole saama!

Ja ühe suurima isikliku unistuse täide viima! 

Hobiauto taas liikuma kevadel.

Pere ja sõpradega mälestusi looma.


Selleks aastaks suured plaanid, niiet pöidlad pihku, et tuleb veel parem aasta, kui 2020!

Seega ägedat ja parimat 2021 aastat!!✨


Marii Magus

No comments: